Az EU tömegesen, válogatás nélkül akar kutatni magánbeszélgetésekben

csevego email uzenet ellenorzes vezerles

Üzenetek és csevegés vezérlése

A levelek digitális titkának eltörlése

Az EU tömegesen és válogatás nélkül akar gyanús tartalmak után kutatni magánbeszélgetésekben, üzenetekben és e-mailekben. Ennek oka: a gyermekpornográfia büntetőeljárása. Következmény: tömeges megfigyelés teljesen automatizált, valós idejű csevegésvezérlés révén, és ezáltal a digitális levelek titkosságának eltörlése.

Az Európai Bizottság 2020-ban jogalkotási javaslatot terjesztett elő, amelynek lehetővé kell tennie minden magánbeszélgetés, üzenet és e-mail gyanú nélkül és az egész fedélzeten történő keresését a kiskorúak tiltott ábrázolása és a kezdeményezés kísérletei miatt (kapcsolatfelvétel kiskorúakkal). Ez azt jelenti: a Facebook Messenger, a Gmail & Co minden kommunikációt gyanús szöveg- és képanyag után kutat. És teljesen automatizált, úgynevezett „mesterséges intelligencia” használatával – mindenféle gyanú nélkül. Ha egy algoritmus gyanús esetről számol be, akkor az üzenet minden tartalmát és elérhetőségét emberi ellenőrzés nélkül automatikusan továbbítják egy privát terjesztési pontra és a rendőrségre világszerte. Az érintetteknek soha nem szabad erről értesülniük.

Néhány amerikai szolgáltatás, például a GMail és az Outlook.com már gyakorolja ezt az automatikus üzenet- és csevegésvezérlést. A titkosított üzenetek jelenleg kizárva. Egy második törvénnyel az EU Bizottság hamarosan valamennyi szolgáltatót arra kötelezi, hogy használja ezt a technológiát.

Mi köze ennek önhöz?

  • Minden csevegését és e-mailt automatikusan gyanús tartalom után kutatja. Semmi sem bizalmas vagy titkos. Egy bíróságnak sem kell elrendelnie ezt a keresést. Ez mindig és automatikusan megtörténik.
  • Ha a gépellenőrzés sikertelen, akkor a privát fotókat és videókat a nemzetközi vállalatok és a rendőrség alkalmazottai nézik meg. Még intim aktképeket is felfedeznek ismeretlen emberek a világ minden tájáról, akiknek a kezében nincsenek biztonságban.
  • Flörtöket és szextingeket is olvasnak, mert a szövegfelismerési szűrők különösen gyakoriak az ilyen intim beszélgetéseknél.
  • Ártatlanul gyanúsítható a gyermekbántalmazás anyagának elküldésével. Mivel a képfelismerő szűrők ismertek arról, hogy teljesen legális nyaralásfotókon is dolgoznak gyermekekkel a tengerparton. A svájci szövetségi rendőrség szerint a gép által jelentett összes gyanús eset 90% -a megalapozatlannak bizonyul. A Németországban megkezdett összes előzetes vizsgálat 40% -a kiskorúak ellen irányul.
  • Nagy gondok várhatnak rád a következő külföldi útjára . A gyanúról szóló jelentéseket ellenőrizhetetlenül továbbítják olyan országokba, mint az USA, ahol semmilyen adatvédelem nincs – beláthatatlan következményekkel jár.
  • A titkosszolgálatok és a hackerek könnyebben hozzáférhetnek privát beszélgetéseihez és e-mailjeihez . Mivel amint megszakad a biztonságos titkosítás a csevegésvezérlés használatához, az ajtó nyitva áll az üzenetek tömeges elolvasása előtt, akinek erre technikai eszközei vannak.
  • Ez csak a kezdet . Miután létrehozta az üzenetkezelés és a csevegés vezérlésének technológiáját, könnyen felhasználható más célokra. És ki garantálja, hogy a gyanús gépek a jövőben sem irányítják majd okostelefonjainkat és laptopjainkat?

További érvek a csevegés vezérlése ellen

Mit tehet a csevegésvezérlés bevezetésével kapcsolatban

Az ütemterv

Jelenleg folyamatban vannak a törvénytervezetről folytatott háromoldalú egyeztetések , amelyeken az Európai Parlament képviselői tárgyalásokat folytatnak az EU kormányaival az EU Bizottság részvételével. A három intézmény különféle álláspontjait itt részletesen felsoroljuk . A gyermekvédelmi szervezetek hatalmas nyomást gyakorolnak. A parlament összes csoportja gyanú nélkül engedélyezni kívánja a valós idejű csevegés-vezérlést, a Zöldek / Európai Szabad Szövetség és a GUE / NGL (bal oldalon) kivételével. A törvényt 2021 elején kell elfogadni.

2021 áprilisában az EU Bizottság egy második törvénytervezetet akar előterjeszteni, amely arra kényszeríti az e-mail, az üzenetküldő és a csevegési szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatókat, hogy a magánüzenetek között az egész fedélzeten és gyanú nélkül keressenek.

Az Európai Bíróság döntése szerint a magánkommunikáció állandó és átfogó automatizált elemzése törvénytelen és tiltott (177. bekezdés). Emiatt Patrick Breyer európai parlamenti képviselő az Egyesült Államok Facebook és Google cégeit jelentette az adatvédelmi hatóságoknál az általános adatvédelmi rendelet megsértése miatt.

Közelgő dátumok (változhatnak)

  • 2021. január 14 .: Az Európai Parlament belső technikai tárgyalásai
  • 2021. január 15 .: Technikai tárgyalások a Tanács, a Bizottság és a Parlament között (technikai háromoldalú egyeztetés)
  • 2021. január 18 .: Az Európai Parlament tárgyalóinak árnyékelőadói ülése
  • 2021. január 19 .: Az Európai Parlament belső technikai tárgyalásai
  • 2021. január 20 .: Technikai tárgyalások a Tanács, a Bizottság és a Parlament között (technikai háromoldalú egyeztetés)
  • 2021. január 25 .: Az Európai Parlament tárgyalóinak árnyékelőadói ülése
  • 2021. február 1 .: Az Európai Parlament belső technikai tárgyalásai
  • 2021. február 5 .: Az Európai Parlament belső technikai tárgyalásai
  • 2021. február 22 .: Az Európai Parlament tárgyalóinak árnyékelőadói ülése
  • 2021. február 23 .: A második politikai trialógus a Tanács, a Bizottság és a Parlament között
  • 2021. február 26 .: Az Európai Parlament belső technikai tárgyalásai
  • 2021. március 1 .: Az Európai Parlament tárgyalóinak árnyékelőadói ülése
  • 2021. március 2 .: Az Európai Parlament belső technikai tárgyalásai
  • 2021. március 8 .: Az Európai Parlament tárgyalóinak árnyékelőadói ülése
  • 2021. március 9 .: Harmadik politikai egyeztetés a Tanács, a Bizottság és a Parlament között
  • 2021. március 25 .: Negyedik politikai trialógus a Tanács, a Bizottság és a Parlament között
  • Valószínűleg április végén, esetleg májusban: Szavazás az Európai Parlamentben
  • Valószínűleg május: A Bizottság jogalkotási javaslata az üzenet- és csevegésellenőrzés kötelező használatáról

Amit tehetsz

  • Beszélj róla! Mondja el másoknak a csevegés vezérlésének veszélyeit. Ehhez itt érheti el a Sharepics és a Videókat. Természetesen készíthet saját képeket és videókat is.
  • Figyelem a közösségi oldalakon ! A Twitter-mintához kattintson a jobb oldali gombra. Használja a # csevegésvezérlés és a # digitális levél titok hashtageket
  • Írj a felelősöknek! Lépjen kapcsolatba a felelős képviselőkkel: Birgit SIPPEL (DE, szociáldemokraták) , Sophia IN ‘T VELD (ENG, liberálisok) , Annalisa TARDINO (ID) , Patrick BREYER (DE, Zöldek / Európai Szabad Szövetség) , Jadwiga WIŚNIEWSKA (ENG, ECR) és Cornelia ERNST (DE, Linke) . A mintaszövegek itt vannak németül és angolul . A tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy az önállóan megfogalmazott e-mailek sikeresebbek.
  • És vegye fel a kapcsolatot a kormányok állandó képviseleteivel (kapcsolattartó személy az EU állandó képviseletéhez Németországban :, Tel. + 32-27871000, Fax + 32-27872000) vagy a Belügyminisztériumhoz e-mailben vagy telefonon (kapcsolat: szövetségi miniszter Belügyminisztérium Seehofer a Poststelle @ bmi .bund.de , szövetségi igazságügyi miniszter Lambrecht a poststelle@bmjv.bund.de ).
  • Trigger média jelentések! Eddig az újságírók alig vették át az üzenet és a csevegés vezérlését. Közvetlenül keresse meg a médiacégeket, és kérje meg őket, írjon róluk – online és offline.
  • Beszéljen a szolgáltatóival! Kerülje a Gmail, a Facebook Messenger, az outlook.com és az X-Box csevegési funkcióját, amelyet már gyanú nélkül vizsgálnak. Kérdezze meg az e-mail, az üzenetküldő és a csevegés szolgáltatóitól, tervezik-e gyanú nélkül keresni a tiltott tartalmakat a privát üzenetekben.

További információk és érvek az üzenet- és csevegésellenőrzés ellen

Érvek az üzenet- és csevegésellenőrzés ellen

  • Minden állampolgárt ok nélküli bűncselekmény elkövetésével gyanúsítanak. A szöveg- és képfelismerő szűrők minden üzenetet válogatás nélkül értékelnek – függetlenül attól, hogy van-e konkrét gyanú vagy sem. Egyetlen bírónak sem kell beleegyeznie ebbe a keresésbe – ellentétben az analóg világgal, ahol garantált a levelezés titkossága és ezáltal az írásbeli kommunikáció titkossága . Az Európai Bíróság ítélkezési gyakorlata szerint a magánkommunikáció állandó és gyanús automatikus értékelése ellentétes az alapvető jogokkal ( C-511/18 . Sz . Ügy, 192. bekezdés). Az EU mindenképpen meg akarja fogadni a törvényeket. Éveket vehet igénybe a bíróságon való megállás. Ezért kell most megakadályozni a törvényeket!
  • A magánkommunikáció titkossága végleg megsemmisül. A messenger szolgáltatások és az e-mail felhasználóknak feltételezniük kell, hogy a jövőben valamennyi üzenetüket valós időben olvassák és értékelik. Az érzékeny kép- és szövegtartalmak teljesen automatikusan továbbíthatók ismeretlen személyeknek világszerte, és rossz kezekbe kerülhetnek. Esetekben a már ismertté vált, amelyben a munkavállaló az amerikai hatóságok már forgalomban elfogott meztelen képek felhasználók . A csoport alkalmazottai visszaéltek a gyermekek adataival is .
  • A csevegésvezérlés tévesen ezereket mutat. A svájci szövetségi rendőrség szerint a géppel megjelenített tartalom 90% -a nem büntetendő, például a tengerparton nyaraló fotók meztelen gyerekekkel.
  • A biztonságosan titkosított kommunikáció veszélyben van . Mivel a titkosított üzeneteket az algoritmusok még nem tudják rögzíteni. A csevegés vezérlésének lehetővé tétele az online kommunikáció során be kell építeni a hátsó ajtókat. Amint ez megtörténik, bárki, aki rendelkezik ehhez technikai eszközökkel, kihasználhatja ezt a biztonsági rést. A magán kommunikáció, de az üzleti titkok és az érzékeny kormányzati információk is kiszolgáltatottak lennének a támadásoknak. A biztonságos titkosítás védi a kisebbségeket, az LMBTQI embereket, a demokrácia aktivistáit, az újságírókat stb.
  • A rendvédelmet privatizálják. A jövőben olyan vállalatok algoritmusai döntenek, mint a Facebook, a Google és a Microsoft, melyik tartalom minősül gyanúsnak és melyik nem. Nem csak képekről van szó, hanem bizonyos szóösszetételekről is, amelyek gyanúsnak tűnnek a csevegőszűrők számára. Nincs kötelezettség az algoritmusok átláthatóságának biztosítása. Alkotmányos államban azonban a bűncselekmények kivizsgálása bírói felügyelet alatt álló független tisztviselők kezébe kerül.
  • A csevegés vezérlése a gát megsértése . A privát online kommunikáció automatikus olvasásának technológiája veszélyes. Mert könnyen elidegeníthető más célokra. Ilyen szűrőket használnak az autoriter államok a nem kívánt kormányzati ellenfelek üldözésére és fogva tartására. Az algoritmusok között nincs különbség, hogy gyermekbántalmazás, szerzői jogok megsértése, kábítószerrel való visszaélés vagy kellemetlen véleménynyilvánítás miatt keresnek-e. Miután a technológiát átfogóan bevezették, nincs visszaút.
  • A jelenleg tárgyalt átmeneti rendelet alkalmatlan. A szándékkal ellentétben ez nem teszi lehetővé a Facebook & Co. számára a tömeges megfigyelés folytatását. Az e-adatvédelmi irányelv korlátozott. A csevegés ellenőrzése azonban továbbra is megsérti az Általános Adatvédelmi Rendeletet (GDPR), a jogi alap és az arányosság hiánya miatt, Patrick Breyer által benyújtott panaszt már benyújtották az adatvédelmi felügyeleti hatósághoz.

Miért káros az üzenet- és csevegésvezérlés különösen a gyermekek és a bántalmazás áldozatai számára?

Az EU Bizottsága szerint a csevegés ellenőrzésének elő kell segítenie a gyermekbántalmazás büntetőeljárását. Ez azonban még a visszaélések által érintettek között is ellentmondásos. Valójában ez okozza a legtöbb kárt a szexuális zaklatás áldozatainak, valamint általában a gyermekeknek és a serdülőknek:

  1. A menhelyek megsemmisülnek. Különösen azok, akiket a szexuális erőszak sújt, a biztonságos és bizalmas kommunikáció képességétől függ. Az egymással vagy a terapeutákkal és az ügyvédekkel való biztonságos cserék terei segítik az érintetteket a tapasztalatok feldolgozásában és kezelésében. Ezeket a biztonságos tereket a valós idejű felügyelet bevezetése veszi el tőlük. Ez megakadályozhatja az áldozatokat abban, hogy segítséget és támogatást kérjenek.
  2. A kiskorúak saját felvételeinek aktfotói (szextingek) a cég alkalmazottai és a rendőrség kezébe kerülnek , ahol nem tartoznak és nincsenek biztonságban.
  3. A fiatalokat aránytalanul kriminalizálják. A bűnügyi statisztikák szerint az elmúlt években a gyermekpornográfia miatt indított nyomozások 40% -a kiskorúak ellen irányult.
  4. A csevegésvezérlők nem fékezik az illegális anyagok cseréjét, de még inkább megnehezítik a gyermekbántalmazás büntetőeljárásának indítását . Mert föld alá taszítják a bűnözőket, ahol alig lehet őket figyelni. Még a nyitott csatornákon sem tartalmazta az ellenőrzés az átadott információk mennyiségét, amint azt a gyanús tranzakciós jelentések száma mutatja, amely évről évre növekszik.

Csevegésvezérlő dokumentumok

Az Európai Bizottság jogalkotási javaslata (2020. szeptember 10.)
Az Európai Parlament Belügyi Bizottságának jelentése (2020. december 11.)
Az Európai Bizottság válaszai a parlamenti képviselők kérdéseire (2020. szeptember 28.)
Az Európai Bizottság válaszai a parlamenti képviselők kérdéseire (2020. október 27.)
Az Európai Parlament Kutatási Szolgálatának (EPRS) véleménye (angol nyelven) (2021. február 5.)

Kritikus megjegyzések és háttércikkek a hírek vetítéséről

  • Jeremy Malcolm: „ Hogyan veszett el a gyermekbántalmazás elleni háború ” (2020. augusztus 19.)

Ahhoz, hogy valóban előrehaladást érjünk el a gyermekekkel szembeni online bántalmazás problémájának megoldásában, meg kell tennünk azt, amit végül a zeneipar tett: jobb megoldásokat kell létrehoznunk az emberek számára, akiket ez vonz. A határfalak és a megfigyelő állomások felállítása az interneten rossz üzenetet küld ezeknek az embereknek, és csak arra ösztönzi őket, hogy megkerüljék ezeket az intézkedéseket. Ahelyett, hogy megpróbálnánk biztosítani, hogy a bántalmazás képei ne érhetők el vagy oszthatók meg, ehelyett arra a tényre kell összpontosítanunk, hogy vannak jobb alternatívák, hogy kevesebb ember érezze szükségét ezeknek a képeknek a keresésére.

  • Európai digitális jogok (EDRi) : „ A gyermekek felmérése valóban védi őket? Aggodalmaink az ideiglenes CSAM-rendelettel kapcsolatban ”(2020. szeptember 24.)

A javaslatról szóló vitának az Európai Adatvédelmi Biztos (EDPS) és az Alapjogi Ügynökség (FRA) véleményén kell alapulnia. Ezenkívül nyilvános vitát kell folytatni, ideértve a nyilvános konzultációkat is, és megfelelő hatásvizsgálatot kell végezni a javaslattal kapcsolatban. Minden más nem feltétlenül fogja megvédeni a gyermekeket, nagy valószínűséggel tömeges megfigyelés alá vonja mindenki, beleértve a gyermekeket is.

  • Civil társadalmi szervezetek: „ Nyílt levél: A civil társadalom véleménye a magánélet védelméről a bűncselekmények megelőzése mellett ” (2020. október 27.)

Javasoljuk, hogy a Bizottság helyezze előtérbe a nem technikai intézkedéseket és a kifogásolható weboldalak gyorsabb eltávolítását a hírtartalmak ügyféloldali keresése helyett […] Az illegális anyagok felkutatására irányuló minden jövőbeni kezdeményezést […] erőteljesen kell végrehajtani. jogi keret “, amely magában foglalja az alapvető jogok védelmét; ide tartozik annak biztosítása, hogy egy ilyen adatbázis nyílt forráskódú szoftverekkel működjön, nyilvános, független intézmények ellenőrizzék és teljes nyilvános ellenőrzés mellett működjenek.

  • Európai adatvédelmi tisztviselő : „ Vélemény a gyermekekkel való online szexuális visszaélések elleni küzdelem céljából a 2002/58 / EK irányelvtől való ideiglenes eltérésekről szóló javaslatról ” (2020. november 10.)

A javaslatban tervezett intézkedések a nagyon népszerű elektronikus hírközlési szolgáltatások, például az azonnali üzenetküldő platformok és alkalmazások minden felhasználójának a magánélethez és az adatvédelemhez fűződő alapvető jogainak megsértését jelentenék. A kommunikáció titkossága a magán- és a családi élet tiszteletben tartásának alapvető jogának sarokköve. Még a magáncégek önkéntes intézkedései is beavatkozást jelentenek e jogokba, ha az intézkedések magukban foglalják a kommunikáció és a személyes adatok feldolgozásának tartalmának nyomon követését és elemzését.

  • Alexander Hanff (a gyermekbántalmazás áldozata és a magánélet védelmével foglalkozó aktivista): „ Miért nem támogatom a magánéletet sértő intézkedéseket a gyermekbántalmazás kezelésére. ”(2020. november 11.)

Bántalmazásként túlélőként én (és millió más túlélő a világon) bizalmas kommunikációra támaszkodom, hogy támogatást találjak és jelentést tegyek az ellenünk elkövetett bűncselekményekről – a magánélet és a titoktartási jogaink korlátozása azt jelenti, hogy további károk érhetjük magunkat és nyitottnak mondhatjuk magunkat. elég. […] Az adatvédelem a szólásszabadság, az önrendelkezés, az autonómia és még sok minden má sarokköve – a magánélet megszüntetése csak további károkat jelent azok számára, akiket ez a javaslat állítólag meg akar védeni. […] nem számít, milyen lépéseket teszünk az elkövetők megtalálásához, nem mindegy, hogy hány szabadságot vagy alkotmányos jogot rombolunk el ennek a napirendnek a teljesítése érdekében – NEM fogja megvédeni a gyermekeket a bántalmazástól,csak a föld alá fogja szorítani a bántalmazást, egyre nehezebbé válik a felderítése, és végeredményben több gyermek bántalmazásához vezet.

  • AccessNow: „ Az alapvető jogok az új EU online tartalomszabályok középpontjában állnak ” (2020. november 19.)

Az Európai Bizottság javaslatát a 114. cikkre alapozzaAz Európai Unió működéséről szóló szerződés rendelkezései, amelyek a belső piacra vonatkoznak – és nem a rendőrségi és igazságügyi együttműködésre -, bár a cél az illegális online tartalom elleni küzdelem. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a magánvállalkozások olyan ügyet bíznának meg, amelyet az állami hatóságoknak kell kezelniük. A teljes felelősséggel bíró emberek alapvető jogaiba való beavatkozás kérdéseket vet fel a tagállamok EU-alapokmány szerinti kötelezettségeivel való összeegyeztethetőségével.

  • Szövetségi Ügyvédi Kamara : ” Nyilatkozat az internetes gyermekbántalmazás elleni átmeneti szabályozásról ” (2020. november 24.)

Mind a megbízás titkossága, mind az [ügyvédek jogai] tekintetében a Bizottság ügyvédi javaslataival és […] ügyfeleikkel szembeni kockázatok különösen magasnak tűnnek. A gyermekbántalmazással kapcsolatos kérdések értékelése ugyanis az ügyvédi hivatás részét képezi. Ennek megfelelően az ügyvédek és az ügyfelek közötti kommunikáció gyakran tartalmaz releváns kulcsszavakat. […] A Bizottság javaslatai szerint fennáll annak a veszélye, hogy a fent említett összes konstellációban rendszeresen megsértik a titoktartást a vonatkozó terminológia elkerülhetetlen használata miatt.Ez az eredmény a jogállamiság és az ügyfelek és ügyvédek jogainak védelme érdekében abszolút elfogadhatatlan. Az ügyvédek és az ügyfelek közötti kommunikáció titkosságát mindig garantálni kell. Nem alkuképes.

  • Alexander Hanff (a gyermekbántalmazás áldozata és a magánélet védelmével foglalkozó aktivista): „Az EU Parlament hamarosan elfogad egy eltérést, amely több mint 500 millió európaiak teljes felügyeletét eredményezi ” (2020. december 4.)

Nem voltam bizalmas kommunikációs eszközzel, amikor megerőszakoltak; minden kommunikációmat az elkövetőim figyelték – nem tehettem semmit, nem volt bizalom. […] Nem tehetek róla, vajon mennyi lett volna az életem, ha hozzáférhetek ezekhez a modern technológiákhoz. [A tervezett szavazás az e-adatvédelmi mentességről] a visszaéléseket a föld alá sodorja, és sokkal nehezebb lesz észlelni; megakadályozza, hogy a támogató csoportok segítsenek a bántalmazás áldozatain – ÉLETT TÖRTÉNIK.

  • Szövetségi adatvédelmi tisztviselő: “A BfDI kritizálja az uniós irányelvek végrehajtásának elmulasztását ” (2020. december 17.)

A digitális kommunikációs csatornák átfogó és nem provokált figyelemmel kísérése nem célszerű és nem szükséges az online gyermekbántalmazás észleléséhez. A gyermekek elleni szexuális erőszak elleni küzdelmet célzottabb és konkrétabb intézkedésekkel kell megoldani. A nyomozati munka a bűnüldöző hatóságok feladata, és nem szabad kiszervezni az üzenetküldő szolgáltatások magánszolgáltatóinak.

  • Deutscher Anwaltsverein (DAV): „ A tartalom ok nélküli beolvasása aránytalan” (2021. március 8.)

A DAV kifejezetten támogatja a gyermekek szexuális zaklatásának előkészítése és elkövetése, valamint az interneten keresztüli terjedését az európai szintű hatékony intézkedések révén. A Bizottság által javasolt átmeneti rendelet azonban nyilvánvalóan aránytalanul sértené az internetalapú kommunikációs szolgáltatások becsületes felhasználóinak alapvető szabadságait. Ezenkívül a javasolt rendelet nem rendelkezik elegendő eljárási biztosítékkal az érintettek számára. A törvényjavaslatot tehát teljes egészében el kell utasítani.

  • A Német Ügyvédi Kamara (DAV) és a Szövetségi Ügyvédi Kamara (BRAK) elnökének levele (2021. március 8.)

A pozitív találatoknak, amelyeket később közölnek a kormányzati és nem kormányzati szervekkel, a vádlottak mellett mindenekelőtt a gyermeki szexuális bántalmazás áldozataitól kellene tartaniuk. A jogi tanácsadás teljes titoktartása elengedhetetlen az áldozatok érdekében, különösen ezekben a gyakran szégyenteljes kérdésekben. Annak a döntéshozó hatóságnak, akinek a megbízás tartalmát ki lehet nyilvánosságra hozni, az ügyfélnél kell maradnia, különösen ezekben az esetekben. Ellenkező esetben félő lehet, hogy a gyermekek szexuális zaklatásának áldozatai nem kérnek jogi tanácsot.

 

forrás: https://www.patrick-breyer.de/?page_id=594145

Google Fordítóval fordítva: https://4yp33nmw764oxh6rhicsw75mu4–www-patrick-breyer-de.translate.goog/?page_id=594145#WeitereArgumenteChatkontrolle

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Author: Horváth Tamás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

12 − hat =